Je kunt vast genoeg argumenten bedenken waarom jij vind dat het niet nodig is om een website te hebben voor jouw bedrijf of om jouw huidige website te updaten! Waarschijnlijk heb jij één van de onderstaande zinnen ook wel eens uitgesproken.
Laat mij je overtuigen van het feit dat een website echt wel een goed idee is.
Hieronder staan 10 redenen waarom het een goed idee is om een goede WordPress website te laten maken.
Laat een goede WordPress website maken zodat je, je klantenkring vergroot. Geen enkel serieus bedrijf kan tegenwoordig zonder eigen website. Het is zonde als potentiële klanten je niet kunnen vinden op het internet.
Een website is jouw online visitekaartje. Het is een laagdrempelige vorm van eerste contact en voor potentiële klanten de manier om een beeld te vormen van jouw bedrijf. Het kan de beslissing om met jou zaken te gaan doen vergroten.
e kunt niet meer om de ontwikkeling van het internet heen. Je kunt als ondernemer niet achterblijven zonder dat je wordt ingehaald door je concurrenten.
Er wordt steeds meer online gekocht. Op de zakelijke markt stijgt het volume van online afgehandelde transacties zelfs nog sneller.
Laat een goede WordPress website maken zodat je, je klantenkring vergroot. Geen enkel serieus bedrijf kan tegenwoordig zonder eigen website. Het is zonde als potentiële klanten je niet kunnen vinden op het internet.
Een website is jouw online visitekaartje. Het is een laagdrempelige vorm van eerste contact en voor potentiële klanten de manier om een beeld te vormen van jouw bedrijf. Het kan de beslissing om met jou zaken te gaan doen vergroten.
Op jouw website kun je uitgebreid vertellen over jouw producten en/of dienstverlening. Je kunt dan ook nog doorverwijzen (linken) naar andere pagina’s op je website of naar andere websites. En je kunt informatie verstrekken door bijvoorbeeld het tonen van foto’s en video’s.
Statistieken kunnen jou precies vertellen hoeveel bezoekers er op de website zijn geweest, welke pagina’s ze hebben bekeken en bijvoorbeeld welk percentage van jouw bezoekers een offerte hebben aangevraagd. Alle resultaten van de website zijn dus meetbaar.
Door de website ben je dag en nacht toegankelijk. Bezoekers kunnen de informatie vinden die ze zoeken zonder de aanwezigheid van jou of jouw medewerkers.
De kosten zijn relatief laag als je ze afzet tegen traditionele middelen als folders, radio- en televisiereclames.